הכוח של וורדפרס: מדוע זו הבחירה האולטימטיבית עבור לקוחות

הכוח של וורדפרס: מדוע זו הבחירה האולטימטיבית עבור לקוחות

מה זה וורדפרס? בבסיסה, וורדפרס היא הדרך הפשוטה והפופולרית ביותר ליצור אתר משלכם. למעשה, מעל ל-40% אתרים באינטרנט בנויים על וורדפרס. כן, כמו שזה נשמע כמעט חצי מהאתרים שאתם מבקרים בהם על בסיס יומיומי הם בנויים על וורדפרס. ברמה טיפה יותר טכנית, וורדפרס מספקת למפתחים את האופציה לבנות אתר מבלי להתעסק בכל מה שקשור בחלק האחורי שלו או כמו שהוא נקרא – ה-"Backend" הכולל מסד נתונים ומערכת ניהול תוכן, אז למה לבחור להשתמש בוורדפרס "

  • וורדפרס היא מערכת חינמית לחלוטין וניתנת להורדה לינק: https://wordpress.org/download/ 
  • וורדפרס בבסיסה מספקת מערכת ניהול תוכן או CMS (Content Management System) ומסד נתונים דבר המאפשר למפתחים להתעסק אך ורק בנראות ופונקציונליות האתר.
  • לוורדפרס יש קהילת מפתחים גדולה מאוד שתורמת לגדילה שלה ומציאה פתרונות חינמיים ובתשלום של קוד איכותי מוכן לשימוש או כמו שהוא נקרה בתוך וורדפרס תוספים/פלאגינים
  • בגלל כל הסגולות של וורדפרס, מפתחים יכולים להציע פתרון מוזל ומשתלם יותר לעסקים חדשים בשוק
  • ממשק מאוד נוח לניהול בשם "לוח בקרה" שמאפשר ניהול של האתר בצורה פשוטה לכל משתמש
  • ידידותי לשימוש ב-SEO
  • מאובטח בצורה טובה מאוד

בנוף דיגיטלי שבו רושם ראשוני חשוב, וורדפרס מעצימה ללקוחות ליצור אתרים מדהימים ופונקציונליים ללא צורך במומחיות טכנית נרחבת. הממשק הידידותי למשתמש, אפשרויות התאמה אישית נרחבות ויכולות קידום אתרים חזקות הופכים אותו לבחירה בולטת עבור עסקים, בלוגרים ויוצרים מכל הסוגים. עם קהילה תומכת ומחויבות לאבטחה ועדכונים, וורדפרס נותרה הפלטפורמה האולטימטיבית לבניית נוכחות מקוונת חזקה.

שאלון: הכוח של וורדפרס

ניקוד: 0 / 100
שאלה

תוצאות החידון

הניקוד הסופי שלך: / 100

לא הגיע הזמן שנדבר?

מוזמנים להשאיר פרטים בטופס השליחה ונחזור אליכם בהקדם

או ליצור קשר כבר עכשיו, אנחנו זמינים לכם לכל שאלה

Digital Campaign Digital Services UI UX Web